Basert på svarene i en intern spørreundersøkelse om fredagslaben var det stemning for å teste ut litt nye konsepter framover. Dette resulterte i produktlaben som ble kjørt for aller første gang fredag 2.november.
Tverrfaglig og fokusert
- Kort fortalt er planen at vi snevrer inn fokuset litt for å jobbe dedikert med idéer til en bestemt merkevare gjennom noen briefer vi har jobbet frem på forhånd. Vi har også invitert med oss noen venner fra andre avdelinger med et håp om noen skikkelig tverrfaglige team, forklarer Audun Aas på slack som har stått for arrangeringen av produktlaben.
Se og Hør
Merkevaren som da selv havnet i rampelyset denne gangen var Se og Hør. For å minimere forstyrrelser og holde fullt fokus ble produktlaben kjørt hos våre venner hos Startuplab. Teamene utforsket muligheter for innovasjon innenfor kjendisverdenen.
Nysgjerrig på pitchene eller ideene man kom fram til? Ta en prat med Audun Aas: kjell.audun.aas@dagbladet.no